Магнітики

Мої магнітики на пластиковій канві та вишиті.
На одному дружньому форумі,ми грали у робін.
Гра проста-кусок канви та нитки,висилаєм по колу в різні міста,де там людина  вишиває тобі маленьку картинку та підписує своїм місто,а я в свою чергу також вишиваю різні робіни і висилаю далі-по колу, поки моя готова робота не дійде до мене-це закінчився робін,гра!
І оформляю собі уже як душа бажає:))
Тема гри були магніти,і я їх доробила,
але я їх обгорнула в харчуву плівку,щоб не вимастились,
бо на кухні завжди щось та вариться =))) 
Це вони уже готові,висять на холодильнику

Ділюсь з вами процесом ;))
Все це вишивалось на пластиковій канві різними людьми
   Вирізала потрібні мені кусочки, під низ я дала накладну канву.

 
Прасувала акуратно,бо то пластик - розтопиться...
через папір(чистий) та при мінімальній температурі праски




Все це обтягнула харчовою плівкою,щоб не замастилось
та на гарячій клей приклеїла магнітики зі старих магнітів


Всім творчого дня та вечора!




4 коментарі:

  1. Не має за що,Мар"янко!Красою треба ділитись :)))

    ВідповістиВидалити
  2. а тутечки вже видні магніти (радикал у нас на форумі відмовився працювати).
    Я після нашого форумчанського робіна не ризикую поки що в робіни інші грати... затягнувся невидано і майже ніхто не відзвітував про закінчення роботи :(

    ВідповістиВидалити
  3. Це тільки до мене повернувся один робін,а другий ще в дорозі,а коли попаде до мої рук не знаю...
    Поки не планую грати ще в одну таку гру :))Вражень багато гарних,але часу не вистачає...

    ВідповістиВидалити