Півонія

Перша спроба в пошиті ляльки з серії Тільд.
Назвала зайчиху Півонією через тещо в неї на голові квіточка півонія:)) З назвою мені допомогли на одному дружньому форумі.Не знаю як інші вибирають ім"я своїм іграшкам,але мені важко було це зробити...


Платтячко спочатку мало бути трішки інше,але не добру тканину вибрала...торочилась,я її зшивала так щоб не торочилась,от і вийшло таке простеньке платтячко.Треба мати велике терпіння та талант в пошиті таких маленьких вбрань:)))Завидую(білою заздрістю) всім хто таке вміє шити ;))

Півонія у мене не стоїть,має 29см росту.
А це мій малюк з іграшкою:))Пообіцяла йому пошити хлопчика ;)))
Всім творчого дня та вечора :))

3 коментарі:

  1. Мар"ясь, яка вона кльовуча!!!!! Направду, така супер-супер!!! А ну консультацію мені по пошитті в студію!!! дякую, суперррррррр!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Класна зая:)і суконька офігенна, перший досвід вийшов більше ніж на 5 з плюсом! А ім*я для свого першого зайця я так і не придумала, тому вона просто зая(хоча мав би бути зай:)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,дівчатка:)))
    Пошиття самого зайчика легко,викройок багатенько,а от вбрання до нього-це вже творчий підхід;)))
    Так,ім"я вибрати важкувато...

    ВідповістиВидалити