Привіт!

Стільки всього я зробила...і іграшки пошила,хоч шити на швейній машинці не вмію :))) і листівку сьогодні одну зробила...а показати вам не можу,свій фотоапарат позичила своїй сестрі,а на телефон фотографувати - фотографувала,але вся краса моїх робіт купитись пропадає...
Можу розкати словами,що я пошила;))Все це відбулось за один день,прийшло натхнення:)).
З машинкою я поки що на ВИ і через перепрошую=)))поки зшивала всі свої викройки до купи зламала дві голки в машинці,але добре що купила з запасом,а тобто вся моя робота перейшла б в довгобуд...машинка у мене трішки зі диватствами,то по являється борода,хоч уже зрозуміла,що треба регулювати натяг нитки;),то ще щось...Але я її перемогла!
Перше,зайчиху Тільду,перші спроби в лялькарстві, в пошиті.Назвала я її Півонією,мені допомогли дати їй ім"я на одному дружньому форумі,така собі маленька зайчиха в платтячку,в якому я спочатку хотіла пошити одне,а вийшло зовсім інше ;))
Друге,равлик-Павлик,тоже з серії Тільд.
Третє,кошення яке я мабуть трішки зміню вигляд перед показом вам ;)) і відправлю в подаруночок своїй ПІФочці :))уже потрошку завершаю зберати посилочку.
Дякую всім за увагу до мого блогу:))
Удачного дня та вечора!






5 коментарів:

  1. так гарно все розписала що я з нетерпінням буду чекати на фотки ))) тим більше що Тільд дуууже люблю )))
    і тобі вдалого дня ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Ну я вже чекаю на фото! Розписала все, а фото... Мар"ясь, дякую за побажання, тобі також гарного дня!

    ВідповістиВидалити
  3. УРА!Мені віддали фотоапарат!І я піжу своїх маленьких друзів фотографувати.
    Дякую:))

    ВідповістиВидалити